tisdag 10 april 2012

Förra veckan


Ja jag ligger lite efter med inläggen.  Men Förra veckan var väl inte så olik sig mot de andra. Jag var hos BM och kolla blodtrycket och lyssna på hjärtljudet och det var som det skulle. I onsdags var jag även upp på sjukhuset och lämna blodprover. Fy tusan hela 11 rör den här gången. Man kände sig ju lite så lustig när man åkte därifrån. Så den dagen vart det lunch på Mc Donalds.  På kvällen bjöd jag Andreas på en storslagen fruktsallad. Med melon och hela kittet. Jag har ju visat mina tulpaner som jag köpte förut. De vart ju så stora så jag fick dela dem till två vaser. Men de orangea var väldigt speciella. Vet inte vad det var för sort. Men det vart bara vackrare och vackrare mer de slog ut.  Provade även av badbomberna från lush den här hette Avobath. och det är favoriten än så länge. även om det inte slår badsaltet här hemma. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar