fredag 30 september 2011

Läkaren x 2

Den här veckan har jag vart på sjukhuset mycket. I tisdags så var det dags för en datortomografi / röntgen av buken. Det gick helt ok tyvärr tog det en lång tid då jag skulle sitta i två timmar och dricka kontrast innan. Sen så fick jag kontrast i blodet också. Och det var ju en skum känsla måste jag säga. Efter det var jag tvungen att sitta där och vänta en halvtimme efter innan de skicka hem mig. Får se sen vad läkaren säger om det vissa något. Tog semester hela tisdagen då det skulle ta sån tid. Idag så var det dags igen fast idag var det en gastroskopi. Och det är något som jag verkligen inte vill göra igen. Riktigt obehagligt var det. Tur var det så tog det inte lång tid men det kändes som en evighet. Har fortfarande ont och tittar man i spegeln så ser man ett märke i halsen så skrapa nog lite. nej inget som jag tänker göra frivilligt. Visa inga större fel om jag förstod det rätt fans en glipa mellan magmunnen och det andra som sitter där. (kommer inte ihåg vad det hette)

Tidig fin morgon till Enköping

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar