söndag 19 juli 2009

Kalas

Kalas ja efter en tidig morgon med rulltårtebakning och städning så kom Andreas hem efter jobbet och då vart det lite presentöppning. Av mig så fick han en digitalfotoram, kalningar, parfym och deo.


Efter presentöppningen så gick Andreas och Juno för att sova lite. Säger då det hon är för söt där hon ligger på sin plats i sängen.

Sen så var det dags för första kalaset ( mitt och Andreas) Mamma och Carl kom och så Andreas föräldrar och Alexsandra och hennes Andreas. Tack så mycket för alla presenter och det var bara kul att ha er här. Här kommer lite bilder på presenterna och fikat/tårtan. Och får ju inte vara elak så jag bjuder på en bild på mig i min nya klänning.




Sen var det dags att åka till kalas nr 2 för det var ju så att Issa fyller ju 7år i dag. Vi åkte över en stund där för att fira henne.

1 kommentar:

  1. JÄTTEGRATTIS i efterskott till båda två. Vi har varit ute med husvagnen och då glömde jag helt bort er. Förlåt. Tårtan såg supergod ut och det var en skitsnygg klänning. Lite ovant att se dig i den bara ;)

    SvaraRadera