torsdag 16 juli 2009

Födelsedag

23år ja i dag så fyllde man ju år. Jobba hela dagen och var väl inte en av de lättaste dagarna på jobbet. En massa känslor som bollade fram och tillbaka. Ja ibland vet jag inte vad jag ska säga. Hur tänker folk?

På vägen hem så hämta jag ut mitt paket som har kommit ja när jag klev innan för dörren så var maten klar. Vad härligt ! så stora frågan är väl då vad har jag fått då?
Jo jag fick en Fred Perry tröja som jag ville ha sen så fick jag biljetter till musikalen Hairspray. Gud vad glad jag vart! Så i september ska vi gå på den =) längtar redan.



Som jag skrev så kom paketet i dag med Junos Egg babies. Och så söt den var! Juno gilla örnen och äggen men har inte riktigt kommit på hur man får ut äggen en men det kommer nog.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar