lördag 21 december 2013

surt sa räven

Ja i torsdags hade jag en riktigt skit dag.  Jag har vart små dålig nästan hela veckan. Små inflammationer här och var. Men det jobbigaste har vart tröttheten och febern. Både onsdag och torsdag har jag sovit när Valle vart på dagis. Och då menar jag inte en stund utan hela tiden. Men vart lika trött sen i alla fall.  Jag valde att åka på träningen i torsdags iallafall jag hade ju väntat hela veckan på det.  Det kar kul men jobbigt. Det är svårt att hålla humöret uppe när jag mår så här. Och självklart som de senaste veckorna så rasa ju magen på mig på just när träningen är över. På vägen hem så vart det då bara för mycket. Så det var raka vägen in i duschen och där stod jag och stor grina. Var riktigt länge sen jag bröt ihop så mycket. Jag är ganska tillfreds vanligtvis med sjukdomen men nu vart det bara droppen över bägaren. Jag vill så gärna orka mer och vara som alla andra. Jag är trött på att gå runt och vara orolig jämt. Att inte ha en kropp som lyder mig. Jag vill vara normal!

Igår var jag och Valle på sjukhuset och lämna lite blodprover. Nu är det snart dags för läkares igen. Då ska vi diskutera droppet om jag ska fortsätta eller vad som ska göras. Vi ska även diskutera kortisonet.

Men annars är det nya tag och jobba på. När det jul och det ska inte få förstöras för att kroppen inte är kry.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar