onsdag 30 oktober 2013

Dagarna traskar på.







Ja dagarna rullar på här. Jag avsluta förra veckan med och vabba en grabb som inte var magsjuk. Han var dålig på onsdag kväll och då är det 48timmar vi måste vara hemma. Dagen efter var han bra. Han passa på att smitta ner mig med en riktig förkylning.  Så jag går här hes och och snorig. Nu i veckan som var var det ett helt år sen Valle gjorde sin operation.  Nu väntar vi bara på de sista undersökningarna sen kan vi kalla han helt frisk! I helgen var jag även iväg på tjejmiddag. Det var trevligt att träffa gamla kompisar. Men gud vad sent det vart. Var hemma kl3. Dagen efter tyckte Valle att de var dags att gå upp kl5. Efter lite segstart så tog vi en frukost på ikea så man fick ladda lite energi innan träningen. Träningen gick bra var helt slut efter första delen. Andra delen satt jag och titta på. Andra delen är både nya och gamla spelare som tränar. Men jag klarar inte träna i 3timmar.  Lägger mitt krut att klara av att träna på torsdag. Hoppas bara att förkylningen släpper. I helgen är det även lagträff. Så vi ska ju fira Halloweell.
Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar