måndag 27 maj 2013

Unga Reumatikers rikstämma 2013

I helgen var det äntligen dags för Unga Reumatikers rikstämma.  I år var vi i Södertälje.  Så en hel helg på hotell.  Inte fel de. Mycket mat och mycket fika. Tråkigt nog var inte kroppen riktigt med under helgen. Trevligt att träffa alla igen. Tråkigt nog var det dags att tacka av lite folk.  Så en känslosam helg har det även vart. Vi avsluta helgen på Tom tits och även om man inte tillhör målgruppen hade jag trevligt.  När jag väl dök upp i Älvsjö vart det puss och kram kalas med Valle. De fick bli mitt morsdagsfirandet. Får hoppas att han kan prata till nästa år så man kan få ett Grattis jag med. För jag är ju bara mamma till han.  Trevlig helg men nu fortfsätter vardagen och en väldigt trött kropp måste vila till nästa rolighet.

Published with Blogger-droid v2.0.10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar