fredag 18 mars 2011

Dag 23 Min Dag

Idag så börja jag morgonen riktigt trött. Mådde lite halvkrassligt efter medicineringen igår. Men jag kämpa emot viljan att stanna i sängen och åkte till jobbet. Sluta jobbet kl 12. ( som jag gör varje fredag.) Åkte och hämta Andreas från jobbet. Efter ha lämnat han hemma så åkte jag och hämta mamma och körde henne till affären. På väg hem från affären så plocka vi upp Andreas och Juno. Mamma var snäll som ställde upp som hundvakt medans vi åkte på bio och skulle ta något på stan och äta.

Så kl 15:30 så gick vi på premiären på Hur många lingon finns det i världen? Jag kan varmt rekommendera den filmen. Riktigt bra var den! Jag både grät och skratta till den. Så himla mysig. Efter bion så gick vi till Bellmans och åt. Därefter så åkte vi hem till mamma och satt och prata skit. Och nu sitter man här hemma kl 21:00 och bara vill gå och lägga sig och sova. Så nu efter den här dagen kan jag säga att den har vart helt ok fast jag inte har mått 100%. Undra bara vad man ska hitta på i morgon och resten av helgen? Både jag och Andreas har ju ledigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar