tisdag 7 september 2010

Sjukhuset

Idag var det dags att åka till läkaren. Och den här gången vart det hos reumatologen. Hon tyckte jag hade blivit bättre för jag var ju inte öm på lika mycket ställen som sist. Problemet är ju att jag har ju ondare på få stilen nu än små ont på flera ställen. Så hon ville inte ändra något på medicinerna just nu. Så jag ska fortsätta som vanligt men blir det inte bättre ska vi väl höja kortisonet. Hon vågar inte riktigt lägga in någon ny bromsmedicin då jag vart sjuk av förra. Men hon gav mig kortisonsprutor i ryggen där jag har ont. Så nu hoppas vi att den kan bli bättre. Men, GUD vad ont jag har nu på kvällen. Får se vad som händer hon skulle ringa om 2-3 månader så ska vi se hur vi ska göra.

1 kommentar:

  1. Det brukar ju hjälpa bra med plåster, om du frågar Elsa ;)

    Hoppas att det blir lite ljusning med det onda!

    Kram kram

    SvaraRadera