söndag 7 februari 2010

Söndag

Gud vad jag fryser om låren! Idag har vi vart och städa lägenheten. Inte riktigt klara vi har lite golv och så kvar. Mitt upp i städningen dog ju dammsugaren! Visst efter några timmar starta den igen tror det självrenande filtret fik jobba lite. Sen vart det lite veckohandling. Så idag har vi vart riktigt duktiga. God mat vart det också pastasås med spagetti och sallad. Nu efter maten har vi vart ute och promenera. Tog en promenad till mitt gamla barndomshem och spana lite. Man känner så väl igen sig i området. Inte konstigt bodde ju där i 10 år. Men allt kändes så litet. Trångt var det också mellan alla hus tyckte de där gatorna var jätte stora när jag var liten. Huset var väldigt ombyggt mot hur det såg ut när vi bodde där. En timme tog promenaden. Känns riktigt skönt att få komma ut och röra sig. Sen är allt slätt här inga backar här.



1 kommentar:

  1. Hej på dig. Vad fint ni har det. Jag måste säga att jag är avis. Jag vill oxå flytta. Kramar.

    SvaraRadera